Thursday, March 20, 2008

Ronaldinho: "They will not destroy me!"


Ronaldinho talk about his critcs: "They will not destroy me!". Ronaldinho, who has been struggle with his injuries, has seemed shadow of his former self over the past year. He is angry with taht critcs and he said:

"Apparently there are jealous people who want to destroy me with these rumours,

They won't do it. Nobody destroys Ronaldinho.

No critic in the world can take away my spirit. I am so motivated, more than I have been for a long time. Criticism encourages me to be better."

----

Ronaldinho kendisi hakkındaki eleştriler için: "Beni yok edemezler!", dedi.

Sakatlıklarla uğraşan Ronaldinho, geçmişteki performanslarının gölgesi altında kalmış gibi görünüyor. Yapılan olumsuz eleştirilere sinirlenen Ronaldinho şöyle dedi:

"Beni kıskanan ve kötü eleştirilerle beni yok etmek isteyen insanlar olduğunu biliyorum.

Hiç kimse Ronaldinho'yu yok edemez.

Bu dünyada yapılacak hiçbir eleştiri beni ruhsuzlaştıramaz. Uzun süredir olmadığım kadar motiveyim. Bu eleştiriler beni gaza getirdi.", dedi.

No comments: